mandag den 20. august 2012

Vild weekend!!!

Det har været lidt af en vild weekend og derfor har jeg ikke lige fået blogget, men jeg ville lave et indlæg om min weekend nu!
Det har jo været et fantastisk vejr og har derfor været på stranden stort set hele tiden. 
Fredag var jeg sammen med Sille og sole på stranden. Lørdag var jeg i byen og købe nyt tøj og hold op! Det var varmt lørdag. Det var 30 grader inde i byen! Lidt for varmt til at shoppe måske? 
Søndag stod jeg på vandski og nogen andre vilde ting som jeg aldrig havde prøvet før. Det var sindsygt sjovt og så fik jeg prøvet nogen grænser af. Jeg troede absolut ikke jeg ville så mig selv overtalt til at komme ud på de ski der, men til sidst, så kom jeg afsted og det var bare fedt! Men hold k*** hvor er jeg smadret i hele min krop idag efter alt det vandsjov igår! Det var så hårdt at holde i den snor hen af vandet, og det føltes bare som om mine arme er blevet revet af idag! 

Billederne i vandet er af mig på vandski og det første er sammen med mine to veninder fra klassen. Det på vandscooter er med en anden veninde og en fyr.
Trøjet er fra H&M og Message.

Kisses...










4 kommentarer:

  1. Hej Annsofia. 2. sidste bille du har (altså striktrøjen): Er det ikke også den Sille har på, på billerne "tirsdag den 21. august 2012" ? Det ser rigtig flot ud..
    - Jeg har lige spurgt h&m om de kan skaffe mig denne smukke strik-trøje, hvor de har svaret "ja" til. Men de har brug for de numre der står på den der mærke der sidder i nakken eller siden af trøjen. Så jeg ville spørge dig om du ville være en engel, og skrive de numre til mig her?

    du ville gør' mig VIRKELIG glad! da jeg lnge har ønsket mig sådan en trøje :-)

    - Du er så flot, og vidunderlig smuk! elsker di blog og din stil. :))))

    SvarSlet
  2. og kan du huske, hvor meget du gav for den? :)

    SvarSlet
  3. 125 tror jeg, den er til vask lige nu så kan desværre ikke kigge nummeret i trøjen, men du kan stadig købe den i H&M butikken.
    Tusinde tak for de søde ord Julia! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. øv.. men okay, mange tak!! :-D

      Slet