tirsdag den 14. august 2012

Lana Del Ray

Kender i Lana Del Ray? Hun er en helt special sanger og sangskriver. 
Jeg ELSKER hende! Hun er fantastik!!! Den måde hun synger på, hendes musik videoer og så kan man heller ikke ligge skjul på at hun er ubeskrivelig smuk!!! 
Når jeg høre hendes sange får jeg en lille smule kuldegysninger, nogen af hendes sange er også en smule uhyggelige hvis du spørg mig, men jeg elsker det!!
Lana Del Ray er faktisk ikke hendes rigtige navn men Elizabeth Woolridge Gran og så er er hun 26 år gammel, jeg troede faktisk hun var yngre! 

Hendes hjemmeside kan i finde HER
og så skal i altså lige høre min ynglings sang af hende, national anthem!









3 kommentarer:

  1. Hey!

    Læste om din blog på Anna's blog, så ville lige smutte forbi, men må sige, at din blog er ret fed, så er da lige blevet fast læser!
    Du må da også meget gerne kigge forbi min, hvis du får lyst ;-)

    Knus Majken
    www.lifebyanordinarygirl.blogspot.com

    SvarSlet